Design Materiale Print

Activitatea noastră de design pentru tipar oferă clienților noștri un avantaj profesional în cadrul întâlnirilor de vânzări, întâlnirilor față în față și trimiterilor directe. Experții noștri proiectează și tipăresc lucrări profesionale.

Evidențiați-vă brandul cu

Design eficient de print

Echipa noastră de designeri talentați poate crea o gamă largă de materiale tipărite, adaptate la obiectivele brand-ului dvs.. 

Care sunt elementele esențiale pentru un design de print eficient?

Povestea spusă strategic

Designul de calitate pentru tipărire ar trebui să provoace un răspuns uman în rândul publicului dvs. – să-i facă să gândească, să învețe sau să simtă mesajul ce încearcați să îl transmiteți. Indiferent dacă este vorba de un flyer, un pliant sau un afiș, pentru a realiza acest lucru există o cantitate semnificativă de planificare grafică ce trebuie să aibă loc. Ca o agenție digitală de top și o companie de design grafic, experții noștri sunt capabili să înțeleagă obiectivele mesajului dvs. și să creeze un design care să se alinieze în mod corespunzător și să vă transmită povestea unui public cât mai larg.

Machetă simplă și eficientă

Formatele de tiparit aglomerate pot fi dezorientante, confuze și pot crea o deconectare reală între propunerea de valoare a mărcii dvs. și publicul vizat.

Indiferent de platformă, atunci când vine vorba de designul grafic, simplitatea este esențială. Afișajele clare, elegante, cu mesagerie concisă și utilizarea eficientă a spațiului alb sunt mult mai probabil să prindă ochiul privitorului și să rezoneze cu utilizatorii.

Text prietenos și ușor de citit

Atunci când scrieți conținut mult de print, este important să rețineți că blocurile mari de text pot fi copleșitoare pentru utilizator și adesea ignorate.

Despărțirea textului cu imagini sau prin utilizarea de liste și utilizarea unor fraze incredibil de concise va asigura cititorul că materialul dvs. este ușor de citit. Este important de reținut și font-urile sau caracterele folosite să fie de o dimensiune potrivită, ușor de citit și de imprimat, în special pentru cărțile de vizită.

Mesaje Principale

Designul de print ar trebui să se concentreze asupra beneficiilor pe care le va obține clientul dvs. de la produsul sau serviciul dvs. și să evidențieze obiectivul principal al inițiativei.

Este esențial să păstrați mesajele simple, asigurându-vă, în același timp, că acestea se referă direct la propunerea dvs. de a promova un produs sau un serviciu. Indiferent dacă creați o broșură sau un design de fluturaș, avantajele pe care le promovați în conținut trebuie să fie evidente. Fără un stimulent clar (cum ar putea fi expertiza, talentul sau calitatea dvs.), utilizatorul nu va alege produsele sau serviciile dvs. pentru a-și îndeplini nevoile.

Aveți nevoie de ajutorul nostru?

Scrieți-ne cu ce vă putem ajuta și vă vom răspunde în cel mai scurt timp!

×

Coș