Întrebări Frecvente

Pentru cine e creat serviciul site web cu abonament ?
Acest tip de serviciu este destinat companiilor, organizatii non-profit sau oricarui tip de business ce nu doreste să investească sute, poate chiar mii de euro intr-un site web, dar doreste sa fie prezent online cu un site web bine pus la punct si optimizat.
Plata abonamentului se face automat?
Nu. Fiecare reînnoire se face prin plata facturii proforme ce va fi trimisă prin email și disponibilă în contul dvs. în secțiunea facturi. Transferul se face manual de către dvs. pe baza acestei facturii proforme.
Tariful abonamentului se va modifica în viitor?
Nu. Tariful abonamentului cu care ați început va ramâne la fel indiferent de modificările prețurilor abonamentelor pentru clienții noi. Dacă dețineți un cupon de reducere a abonamentului, prețul final rămâne același pe toată perioada abonamentului.
Se poate schimba design-ul site-ului cu abonament?
Da, recomandăm o reîmprospătare a design-ului o data la 2 ani pentru a avea un site modern și în pas cu „moda”. Schimbarea design-ului la site-ul cu abonament este gratuit și se poate face la fiecare 2 ani.
În cât timp pot avea site-ul web online?
În medie, dacă aveți materialele pregătite (texte, imagini) puteți avea site-ul online în aprox. 4-6 zile lucrătoare. După abonare veți avea acces la site-ul cu modelul ales, unde vom face modificările necesare. Apoi dvs. decideți momentul lansării online. Dacă doriți o lansare cât mai rapidă, vă recomandăm ca materialele (texte,imagini) să fie pregătite înainte de abonare.
Am deja un site și vreau să fie refăcut cu abonament, se poate?
În principiu da. Putem prelua materialele (texte, imagini) existente și folosite pe noul dvs. site cu abonament, pe baza modelului ales, dacă funcționalitățile se potrivesc. Înainte de a vă alege modelul și înregistra abonamentul, vă rugăm să ne contactați pentru a putea analiza vechiul site și funcționalitățile acestuia.
Pot renunța la abonament?
Da, puteti renunta la abonament în orice moment, fara nicio obligatie. Site-ul dvs. va inceta sa mai functioneze la data expirarii ultimei perioade achitate.
Ce trebuie să fac dacă doresc rambursarea sumei?
La prima achizitie a serviciilor vă oferim 30 de zile în care puteți solicita rambursarea sumei, indiferent de motiv, printr-ul simplu email folosind formularul de contact sau prin deschiderea unui ticket la suport tehnic la departamentul financiar.

Rambursările nu sunt posibilite pentru reînnoiri.

Oferiti suport tehnic?
Da. Puteti crea un tichet nou in sectiunea de suport tehnic pentru orice modificare sau problema.
Pot schimba perioada de facturare?
Da, perioada de facturare se poate modifica la 1, 3, 6 și 12 luni. În funcție de perioada aleasă, tariful se va reduce. Schimbarea perioadei de facturare se poate face din Contul Meu – Abonamente – Modifica abonament.
Care este perioada minimă de abonament?
Perioada minimă pentru orice tip de abonament este de 1 lună. În cazul în care doriți o perioadă de facturare mai mare, puteți alege acest lucru ulterior din contul dvs.
Voi primi domeniul .ro gratuit?
Da, pentru orice tip de abonament, după confirmarea plății, vom înregistra un nume de domeniu .ro cu valabilitate 1 an.
Pot avea adresă de email personalizată?
Da, pentru abonamentul de tip Basic sau Profesional, veți putea avea adresă(e) de email cu domeniul propriu.
Ex. contact@numesite.ro
Am deja un domeniu .ro, ce trebuie să fac?
Domeniul dvs. va trebui directionat spre serverele noastre prin schimbarea de nameservere. Echipa de la suport tehnic vă va ajuta cu toate informațiile necesare direcționării.
Pot să am gazduirea în altă parte?
Nu pentru site-urile web cu abonament. Acestea fac parte dintr-un pachet de servicii complet. Pentru a avea găzduirea la altă companie trebuie să aveți un site web standard. Vă rugăm sa ne contactați pentru o oferta de pret personalizată.
Pot sa-mi administrez singur continutul de pe site?
Momentan nu. Conținutul și modificările de stil pe site vor fi făcute prin intermediul secțiunii de suport tehnic.

Pentru orice informație vă stăm la dispoziție