Pe măsură ce începeți să vă gândiți la dezvoltarea unui nou site web sau magazin online, trebuie să aveți anumite aspecte de care trebuie să țineți cont. Dacă acestea sunt pentru compania dvs. de web design sau pentru tine, ambele sunt la fel de importante. Mai jos este o scurtă schiță care vă va ajuta să păstrați proiectul în perspectivă și să vă asigurați un site web de calitate.

Firma de dezvoltare web

Poate că cea mai importantă decizie este cine vă va dezvolta site-ul. Asigurați-vă că firma pe care o alegeți are experiență în dezvoltarea tipului de site pe care îl doriți și că are o echipă de calitate profesionistă în spatele produsului. Pentru mai multe informații despre cum să luați decizia citiți „Companii profesionale de web design – Care e diferența? „.

Ce trebuie să faceți

Cea mai întâlnită întârziere pentru dezvoltarea site-ului se întâmplă atunci când clientul nu furnizează conținutul în timp util. Asigurați-vă că aveți pregătite următoarele informații pentru dezvoltatorul dvs.:

Logo – Dacă aveți deja un logo și doriți să vă mențineți brand-ul, să aveți pregătite fișierele și să le furnizați firmei de web design. Preferabil, logo-ul dvs. ar trebui să fie într-un format de înaltă rezoluție, cum ar fi .ai, .eps, .psd sau .svg.

Conținut – Acesta este punctul pe i! Amintiți-vă că vă cunoașteți afacerea mai bine decât compania de web design și dacă nu i-ați angajat să vă scrie conținutul (textele), va trebui să puneți împreună textul paginii, politicile și orice alt conținut pe care îl doriți pe site-ul dvs..

Exemple de site-uri – Exemple de site-uri web care vă plac (pentru un motiv sau altul) sunt întotdeauna de ajutor. Acest lucru va permite designerilor și programatorilor dvs. să privească diferite elemente ale site-ului și să-și dea seama ce vă impresionează. În cele din urmă, site-ul dvs. ar trebui să fie unic, dar ne ajută să știm ceea ce vă place.

Gestionarea conținutului – asigurați-vă că îi spuneți dezvoltatorului la ce conținut doriți să aveți acces și că puteți să îl gestionați singur. De multe ori (dacă se dezvoltă corect), veți avea deja acces la panoul de administrare pentru a putea gestiona mai multe secțiuni de pe site, dar este bine să fiți pe aceeași lungime de undă și să aveți o conversație despre aceasta.

Baza de date cu produse (numai pentru Magazine Online) – Dacă dezvoltați un site web de tip eCommerce, asigurați-vă că aveți o bază de date cu produsele dvs. În caz contrar, fie dvs., fie compania dvs. de web design va fi responsabilă pentru introducerea manuală a informațiilor despre produse. Asigurați-vă că ați stabilit cine va îndeplini această sarcină. Rețineți că toate site-urile de eCommerce trebuie să aibă o parte de administrare care să permită clientului să introducă cu ușurință produse fără a cunoaște HTML sau să aibă cunoștințe despre dezvoltarea site-urilor web.

Oferiți sugestii – Fiți gata să faceți sugestii și să oferiți informații. Dvs. știți ce vreți! În același timp, angajați un profesionist, astfel încât să le permită să ofere și contribuția lor profesională.

Este un efort de echipă (și faceți parte din echipă!)

Dezvoltarea site-ului dvs. are nevoie de o echipă și sunteți inclus în echipa respectivă! Fiți gata să comentați și să oferiți designerilor web ce au nevoie. Credeți-ne atunci când spunem că va face întregul proiect un proces mult mai lin și va permite dezvoltatorilor dvs. să vă finalizeze proiectul în termenul prevăzut.

Pentru mai multe informații sau pentru a vorbi cu noi despre obiectivele și planurile pentru noul dvs. site, scrieți-ne un mesaj. Suntem aici să ajutăm.

Lasă un răspuns

×

Coș